Visitarem l'oficial Centre de Mallorca, ubicat dins la Comuna de Lloret, a la vegada que farem una volta pels camps del municipi.
Arribarem al petit Puig de Son Daviu, ens aturarem a la Font Figuera i passarem pel centre del poble.
![]() |
Casa en el Carrer Major |
Caminarem per camins asfaltats, amb poc trànsit. A la pujada del putxet de Son Daviu, farem un trocet de camísense asfaltar. Per dins la Comuna tots els camins són de terra. El desnivell de la passejada és insignificant.
Distància: uns 10 km
Dificultat:Fàcil
Començarem a la rodona de l'entrada del poble, venint per la carretera de Pina.
Hi veurem una batedora DOGA, fabricada a Mallorca i molt exitosa en els anys 60.
En ser a dalt hi trobarem un banc per descansar i un miradoret.
Font Figuera, enllaç pera més informació.
Tornarem enrere part dels nostres passos i ens dirigirem cap al poble, pel Camí de Sa Font.
Sa Comuna és un espai recreatiu on s'hi pot visitar un lloc ben curiós: el punt geogràfic Centre de Mallorca. Sa Comuna de Lloret
Anirem per un camí senyalitzat, passant per un espai ample, amb unes construccions.
![]() |
Inici del recorregut |
![]() |
Capella |
![]() |
Caseta dels caçadors |
![]() |
Corriola de la cisterna |
En haver caminat un km, ens trobarem un encreuament. Tot recte anirem a la cova d'enterrament anomenada d'en Dainat. Està datada de fa uns 3.000 anys.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada